parallax background

porec19
Cube Dealer Days – Porec 2. nap
2015-11-02

Idén a következő meghívást kaput a Cube-tól:
„Ezennel meghívunk a legexkluzívabb kereskedői találkozónkra, amit el tudsz képzelni. Megköszönve a sikeres 2015-ös szezont, elutazunk a saját szigetünkre az Isztriai-félsziget térségében. Az északi strandoktól, át az erdőkön, egészen az délen lévő hegyekig: a CUBE kibérelte az egész szigetet az elkövetkező 4 napra!”

A zt hiszem erre a meghívásra nem lehetett nemet mondani. :) A Cube nem először rendez a németországi kereskedőknek találkozót, de ez az első eset, hogy egy egész szigetet béreljenek ki. Most először hívták meg a magyarországi forgalmazót, és egyedüliként az M&M Bike képviselte a magyarországi kiskereskedőket, így különösen nagy a megtiszteltetés, hogy ott lehettünk.
A kereskedői találkozó célja, hogy megismertessék velünk az újdonságokat, áttekintést kapjunk a Cube csapatáról, mind a versenyzőkről, fejlesztőkről, értékesítőkről, tesztelhessük a legújabb Cube kerékpárokat, és természetesen, hogy közösen ünnepeljünk, így rengeteg program és buli is várt ránk. :)

2015. 10. 09., péntek
Kicsit aggódva figyeltük az időjárás jelentéseket, és út közben is többször kezdett esni az eső. Amint közeledtünk a tengerpart felé, a 6 órás autós utazás végére még a nap is kisütött. Beérve Porecbe csak le kellett parkolni a szálloda parkolójába, és már saját kisbusszal vittek is minket a kikötőbe. Ahogy vártuk a hajónkat (fél óránként közlekedett) már megfigyelhető volt, hogy bizony a Cube nem aprózta el a dolgokat.

Hatalmas sátrakkal, legalább 6-8 fekete Mercedes Action Team-es buszokkal gyakorlatilag elfoglalták a kikötő egy részét. A sátrak megközelítőleg 100-120 kerékpárt vettek körbe, amik nem az alsó kategóriából származtak. Elektromos Hybrid kerékpárok, karbon országútik, montik, látszódott, hogy minden profin szervezett volt.

A szálláson a regisztrációt követően megtudtuk az elkövetkezendő programok részleteit. Mivel közel 350 ember tartózkodott a szigeten, így a kerékpárok tesztelését is szervezetten kellett megoldani, ezért csoportokra lettünk bontva.
A mi csoportunkért Mark és Chris volt a felelős. Mark a felelős a keleti régió Cube disztribútoraiért, míg Chris a Cube felső vezetés managmentjében munkálkodik. A mi csoportunk programjai a következőképpen alakultak:
Péntek – regisztráció a szállodában, este kötetlen beszélgetés a Cube képviselőivel.
Szombat – délelőtt: Bosch tréning, déltől: kirándulással egybekötött borkóstoló, délután: Bosch tréning
Vasárnap – délelőtt Natural Fit Ergonomic tréning, déltől: vitorlás verseny, barbeque partyval, délután: Hybrid kerékpár tesztelés.
Hétfő – délelőtt: Hybrid MTB tréning, déltől: kajakozás, délután: országúti bringa tesztelés.
Kedd – szabad foglalkozás
Ha valaki el szeretett volna térni a programoktól, természetesen egyéb más lehetőségei is voltak, de valljuk be, azért ki mondana nemet egy borkóstolóra a Cube felső vezetőivel? :)

A péntek esténk főként beszélgetéssekkel telt el, ahol megtudtuk, hogyan büntették meg Markot az osztrákok gyorshajtásért 2500 euróra, és hogy az ő állítása szerint 650 000 Cube kerékpárra vettek fel rendelést a 2016-os évre. A beszélgetést követően viszonylag korán lefeküdtünk, hogy másnap kipihenten tudjunk figyelni a Bosch tréningre, és megfelelő tápanyagot tudjunk adni a szobában lévő szúnyogoknak.